Veckoplanering av träning

by Sofia Grenevall


Tor förra veckan blev det styrka överkropp på Puls & Träning när jag var där och jobbade.

Fredagens träning bestod av mamma barn klass som jag numera leder igen fram till att Saga stänger för renovering, det passet består av styrketräning för hela kroppen.

Lördagen bjöd på vila

Söndagen, igår fick jag till en löptur, min "vanliga runda", med Mossa såklart, från oss till stallet och tillbaka, den rundan består av nästan bara gångvägar, det är upplyst och den tar ca 45 min. Sprang igår på min "vanliga tid" och idag, dagen efteråt känner jag ingenting i kroppen. Härligt! Jag har efter mina löppass fram till nu känt av kroppen lite grann, ffa bäckenbotten en aning efter löpningen, så det är skönt att kunna börja pressa kroppen lite igen. Det har jag saknat!

Idag måndag blir det styrketräning, överkropp ffa, här hemma i hemmagymmet och imorgon ska jag leda mamma barn klass på medley här i Tyresö och på kvällen blir det ett efterlängtat BIKRAMpass. Siktar på en löptur igen på ons eller torsdag och sen på fredag är det mamma barn klass igen på Saga.

Det verkar bli en bra träningsvecka! 

Har du planerat din veckas träning???

Vilken träning är viktig för dig för att du ska må bra???

Soliga kramar/ Fia